مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:102024-01-16اقتصادي

برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران برای چهارمین سال


رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به رویکرد ویژه اتاق اصناف ایران در استفاده حداکثری از ظرفیت مغفول مانده مجتمع های تجاری بزرگ در مدیریت بازار نوروز 1403، - از تمهیدات پیش بینی شده برای مشارکت این مراکز خرید در طرح نمایشگاهی به وسعت ایران در چهارمین دوره برگزاری این نمایشگاه در آستانه شب عید خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی صفایی درباره مهمترین برنامه های در دست اجرا به منظور مدیریت بازار شب عید گفت: باتوجه به تاکید مقام عالی وزارت صمت مبنی بر لزوم افزایش دو برابری سطح نمایشگاه ها در کشور (در طرح بزرگ جشنواره عید تا عید) یکی از رویکردهای اتاق اصناف، استفاده حداکثری از ظرفیت مجتمع های تجاری و مراکز خرید بزرگ و تحریک تقاضای خرید شب عید با همکاری دولت به صورت خرید اعتباری و پرداخت با تاخیر چند ماهه است.

وی افزود: در ایام منتهی به سال، برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا متداول است اما با توجه به تغییر سبک زندگی شهروندان و مطالبات مصرف کننده و واحدهای صنفی، اتاق اصناف ایران نمایشگاهی به وسعت ایران را برای چهارمین سال پی درپی به منظور جلب مشارکت گسترده واحدهای صنفی در فروش فوق العاده نوروزی اجرا می کند.

صفایی گفت: ما معتقدیم اجرای طرح نمایشگاهی به وسعت ایران، دسترسی شهروندان به کالای ارزان، باکیفیت و اصیل را ارتقا می بخشد و نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران برای چهارمین سال

برگزاری نمایشگاهی به وسعت ایران برای چهارمین سال