مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:502024-01-18اجتماعي

تمهیدات جدید ترافیکی آخر هفته ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن مؤمنی، با اشاره به لزوم اعمال محدودیت ترافیکی در محور های شمالی اظهار داشت: در حال حاضر باتوجه به شرایط فعلی که در محور های شمالی حاکم است برای مدیریت شد آمدی، - رییس پلیس راه کشور از اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آخرهفته ها خبر داد  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن مؤمنی، با اشاره به لزوم اعمال محدودیت ترافیکی در محور های شمالی اظهار داشت: در حال حاضر باتوجه به شرایط فعلی که در محور های شمالی حاکم است برای مدیریت شد آمدی، چاره ای جز اعمال محدودیت ترافیکی نداریم.

وی افزود: برای پایان هفته های عادی در طول سال تمهیدات جدیدی در نظر گرفتیم که از این به بعد به صورت ثابت اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: در محور چالوس، روز های جمعه راس ساعت 1400 از ابتدای آزادراه تهران شمال و راس ساعت 1500 از پل زنگوله به سمت چالوس محدودیت تردد برای کلیه خودرو ها اعمال می شود.

وی ادامه داد: جمعه ها راس ساعت 1700 محور شمال به جنوب از مرزن آباد به سمت تهران تا ساعت 2300یکطرفه می شود و از این ساعت به بعد مسیر دو طرفه می شود.

سردار مومنی تصریح کرد: جمعه ها در محور قدیم کرج چالوس برای تردد افراد محلی تا پل زنگوله هیچ محدودیتی وجود ندارد، ولی از ساعت 1500 از پل زنگوله محدودیت اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات جدید ترافیکی آخر هفته ها

تمهیدات جدید ترافیکی آخر هفته ها