مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 12:052023-12-25بين الملل

142 کارمند سازمان ملل در حملات اسراییل به غزه کشته شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون، - سازمان ملل متحد از کشته شدن 142 تن از کارکنان این نهاد بین المللی در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون، 142 تن از کارکنان این آژانس جان خود را از دست داده اند.

این آژانس در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تیم های ما برای کمک به مردم نیازمند، کار بی نهایت دشواری دارند.

ما در سوگ شمار بیشتری از همکاران آنروا که در غزه کشته شده اند و حالا تعداد آن ها به 142 تن رسیده است، نشسته ایم؛ افرادی که عمدتاً با خانواده شان جان سپرده اند.

به دنبال عملیات بزرگ طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (15 مهر)، اشغالگران در اقدامی تلافی جویانه و وحشیانه دست به بمباران بی وقفه نوار غزه زده اند به طوری که در پی این حملات وحشیانه، تاکنون بیش از 20 هزار تن از فلسطینیان که عمده آن ها زنان و کودکان هستند، به شهادت رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

142 کارمند سازمان ملل در حملات اسراییل به غزه کشته شدند

142 کارمند سازمان ملل در حملات اسراییل به غزه کشته شدند