مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 09:202024-01-05بين الملل

چرا داعش برای صهیونیست ها بیانیه نوشت؟


گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست ها را از صحنه پاک کند.

- گروهک تروریستی داعش با اشاره یک نیروی سوم (آمریکایی ها) عملیات خونین کرمان را برعهده گرفته تا ردپای صهیونیست ها را از صحنه پاک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشرق نیوز نوشت: انجام سه عملیات تروریستی بافاصله یک هفته در سه نقطه مجزا از هم در منطقه تفسیرهای قابل توجهی دارد، در اقدام تروریستی اول شیخ صالح العاروری معاون دفتر سیاسی حماس در منطقه ضاحیه بیروت به شهادت رسیده و به فاصله یک روز بعد نزدیک به 95 نفر از هموطنان در حمله تروریستی و ناجوانمردانه در کرمان به شهادت رسیدند.

در عملیات تروریستی سوم نیز فرمانده عملیات تیپ 12 الحشد الشعبی و معاون او که دو تن از فرماندهان جنبش نُجباء به شمار می آیند در حمله آمریکا به شهادت رسیدند.

رادیو فردا ارگان سازمان سیا پس از این سه ماجرای خونین در تحلیلی از حوادث بدون اشاره به ماهیت تروریستی آن نوشت که محور مقاومت زیر ضرب رفته و این ماجرا در منطقه ادامه خواهد داشت! ارگان رسانه ای آمریکایی ها نوشته است که به زودی یک گروه جنگجو مسئولیت برخی از عملیات ها را بر عهده خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا داعش برای صهیونیست ها بیانیه نوشت؟

چرا داعش برای صهیونیست ها بیانیه نوشت؟