مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:502024-01-17سياسي

برگزاری انتخابات در 145 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار


در سال جاری بمنظور راحتی کار و دسترسی راحت تر مردم، با افزوده شدن شش شعبه، انتخابات در 92 شعب اخذ رای خواف و 53 شعب رشتخوار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، مهدی عباسپور با اشاره به شعار هییت اجرایی که امانتداری رای مردم است اظهار کرد: مسئولیت اجرایی صفر تا صد انتخابات در شعب اخذ رای به عهده نماینده فرماندار است.

فرماندار شهرستان خواف ضمن تقدیر از قبول مسئولیت توسط نمایندگان افزود: چهار اصل مورد تاکید رهبری شامل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت را سرلوحه کار همه عوامل اجرایی انتخابات باشد.

وی ادامه داد: امسال با توجه به تغییر قانون انتخابات، افراد می توانند با یکی از پنج مدرک شامل کارت ملی ، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت در شعبه اخذ رای حاضر شده و رای بدهند.

عباسپور تصریح کرد: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در 145 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار برگزار می شود.

وی افزود: اولین جلسه توجیهی-آموزشی نمایندگان فرماندار حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار واقع در جنوب استان خراسان رضوی دارای یک کرسی نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات در 145 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار

برگزاری انتخابات در 145 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار