مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:552023-12-30سياسي

توسعه ناحیه نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برنامه های این پارک برای توسعه ناحیه نوآوری امیرکبیر خبر داد و گفت: مهمترین ظرفیت ما برای توسعه این ناحیه وجود نهادهای صاحب مساله مانند وزارت صمت، - آموزش و پرورش و نهادهای مالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید فرهنگ فصیحی در پنجمین نشست مشترک مراکز رشد و معاونین پارک های علم و فناوری تهران با اشاره به مقاومت ها در برابر نوآوری و کارهای نو، افزود: بخشی از این مقاومت ناشی از فضای کار است.

فصیحی، پارک دانشگاه صنعتی امیرکبیر را یک پارک دولتی دانست و یادآور شد: پارک هایی مانند شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارک فناوری پردیس با ماموریت های ویژه ملی راه اندازی شدند و به تدریج پارک های استانی به آنها اضافه شدند.

این پارک ها مراکز مستقلی هستند که ماموریت کمک به توسعه کسب و کارها را در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور شکل دادند.

رییس پارک فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه قدمت پارک های دانشگاهی به دهه 90 بر می گردد، گفت: مراکز رشد به عنوان مراکز حمایتی هستند که باید اعتبار به آنها اختصاص داده شود، ولی پارک ها نهادهای اقتصادی محسوب می شوند و دانشگاه ها با راه اندازی آن تمرین می کنند که چگونه این نهاد اقتصادی را مدیریت کنند و چگونه از آن بهره ببرند و چگونه از مزایای قانونی پارک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ناحیه نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر

توسعه ناحیه نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر