مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:312023-12-26سياسي

40 برنامه با عنوان های مختلف برای اجرا در هفته رشت برنامه ریزی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی امروز سه شنبه 5 دی ماه 1402 در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته رشت با اشاره به اینکه همه ما نسبت به رشت، - شهردار رشت به نامگذاری هفته رشت از 6 تا 12 دی ماه جاری اشاره کرد و گفت: حدود 40 برنامه با عنوان های مختلف برای اجرا در هفته رشت توسط شهرداری با حمایت کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر برنامه ریزی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی امروز سه شنبه 5 دی ماه 1402 در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته رشت با اشاره به اینکه همه ما نسبت به رشت، شهری که در آن چشم گشودیم و روزی در آن چشم مان را می بندیم، دین داریم اظهار کرد: سال هاست رشت با آغوش باز ما را در بر گرفته و با آرامش در حال زندگی هستیم بنابراین می طلبد ما نیز حقی که این شهر به گردن ما دارد را به بهترین نحو پاسخ دهیم.

وی به نامگذاری هفته رشت از 6 تا 12 دی ماه جاری اشاره کرد و افزود: حدود 40 برنامه با عنوان های مختلف برای اجرا در هفته رشت توسط همکاران بنده در مدیریت ارتباطات شهرداری با حمایت کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت برنامه ریزی شده است.

شهردار رشت با بیان اینکه هفته رشت امسال مصادف با گرامی داشت مقام مادر و روز زن است، تصریح کرد: هفته بصیرت و مقاومت مقارن با هفته رشت است و در انتهای این هفته نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 برنامه با عنوان های مختلف برای اجرا در هفته رشت برنامه ریزی شده است

40 برنامه با عنوان های مختلف برای اجرا در هفته رشت برنامه ریزی شده است