مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:302024-01-17سياسي

بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی 2 بهمن ماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یونس پناهی در ارتباط زنده تصویری با شبکه خبر، هدف اصلی جشنواره رازی را ارتقای سطح کمی و کیفی تحقیقات حوزه سلامت دانست و گفت: - معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از برگزاری بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در روز دوم بهمن ماه همزمان با ولادت باسعادت امام جواد (ع) به میزبانی مرکز همایش های رازی در دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یونس پناهی در ارتباط زنده تصویری با شبکه خبر، هدف اصلی جشنواره رازی را ارتقای سطح کمی و کیفی تحقیقات حوزه سلامت دانست و گفت: تحقیقات حوزه سلامت در این جشنواره ارزیابی می شود و پژوهشگران، محققان، دانشگاه ها، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی که تحقیقات کاربردی و در مسیر حل مسائل و مشکلات کشور داشته اند، در این جشنواره مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی افزود: در این دوره از جشنواره، دست اندکاران و محققان تحقیقات پیشگیرانه و بهداشت که منجر به ارتقای سلامت جامعه، کاهش مرگ و میر و افزایش امید زندگی شده اند، با حضور مسئولان کشور و نظام سلامت، مورد قدردانی قرار می گیرند.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت 40 مرکز تحقیقاتی در زمینه بیماری های غیرواگیر در کشور، گفت: هدف ما سوق دادن مراکز تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی 2 بهمن ماه برگزار می شود

بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی 2 بهمن ماه برگزار می شود