مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 11:202024-01-04بين الملل

رسانه سعودی: ترور صالح العاروری درگیری ها را وارد مرحله نامعلومی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک رسانه سعودی در واکنش به ترور شهید «صالح العاروری» معاون رییس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که ترور العاروری ما را وارد مرحله جدیدی از درگیری ها می کند که نمی دانیم چه زمانی و چگونه پایان خواهد یافت.

- یک رسانه سعودی با اشاره به اینکه اسراییلی ها علی رغم اطلاع از قابل تحقق نبودن اهداف خود در جنگ غزه همچنان اصرار به تداوم کشتار مردم فلسطین دارند تاکید کرد ترور العاروری عملیاتی خطرناک بود و وارد مرحله جدیدی از درگیری می شویم که پایان آن نامعلوم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک رسانه سعودی در واکنش به ترور شهید صالح العاروری معاون رییس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که ترور العاروری ما را وارد مرحله جدیدی از درگیری ها می کند که نمی دانیم چه زمانی و چگونه پایان خواهد یافت.

روزنامه الریاض عربستان در گزارش خود در این زمینه تاکید کرد، تنها 2 روز از آغاز سال جدید گذشته بود که ماشین جنگی اسراییل با انجام عملیات ترور در داخل لبنان به شکل شدیدی به راه افتاد.

حتی اگر اسراییل رسما اعتراف نکند که این ترور را انجام داده است، انگشت اتهام منحصرا متوجه آن است.

این عملیات تروریستی با پیامد های بسیار وخیمی همراه خواهد بود و منجر به گسترش درگیری ها در منطقه و پیچیده تر شدن اوضاع می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه سعودی: ترور صالح العاروری درگیری ها را وارد مرحله نامعلومی می کند

رسانه سعودی: ترور صالح العاروری درگیری ها را وارد مرحله نامعلومی می کند