مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:102023-12-28اجتماعي

ضرب الاجل دستگاه قضا برای رفع نواقص جاده های مواصلاتی آزاد راه ارومیه – تبریز


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از تعیین ضرب الاجل یک ماهه دستگاه قضایی به متولیان راهها و جاده های مواصلاتی محور آزاد راه ارومیه – تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از تعیین ضرب الاجل یک ماهه دستگاه قضایی به متولیان راهها و جاده های مواصلاتی محور آزاد راه ارومیه – تبریز خبر داد.

ناصر عتباتی در این زمینه گفت: در راستای عمل به تکالیف حقوق عامه ای دستگاه قضایی، با توجه به وجود مشکلات عدیده در محور آزادراه ارومیه به تبریز از جمله لکه گیری، مرمت، تجدیدخط کشی، تعویض و ساماندهی گارد ریل ها و تابلوهای آسیب دیده و تامین روشنایی مناسب که نوعاً موجب بروز تصادفات و به خطر افتادن جان شهروندان می شود، طی جلسه ای با متولیان امر مصوباتی به تصویب رسید.

مقام ارشد قضایی استان گفت: به موجب این مصوبات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان متولی نگهداری آزاد راه ارومیه – تبریز شد و مقرر گردید نسبت به رفع نواقصات تعیین شده اقدام کند و شرکت ساخت و توسعه آزاد راهها و شرکت بهره برداری و نگهداری آزاد راه ارومیه – تبریز مکلف به مرتفع کردن مشکلات این محور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، عتباتی افزود: شروع و انجام عملیات تقاطعات غیر همسطح این آزاد راه، دیگر تکلیف این شرکت بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل دستگاه قضا برای رفع نواقص جاده های مواصلاتی آزاد راه ارومیه – تبریز

ضرب الاجل دستگاه قضا برای رفع نواقص جاده های مواصلاتی آزاد راه ارومیه – تبریز