مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 20:452024-01-11سياسي

شبکه گفتمان ساز حلقه مفقوده جریان جهادی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار زهرایی با توجه به پیروزی خون بر شمشیر در غزه و تقابل جبهه حق بر باطل در تقابل های آخر الزمانی به نقش جریان های مردمی و جهادی در گسترش گفتمان جهاد و شهادت تاکید کردند.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در فعالیت های اجرایی و عملیاتی زیاد فعالیت داشته ایم ولی در اندیشه و گفتمان باید بیشتر کار کنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار زهرایی با توجه به پیروزی خون بر شمشیر در غزه و تقابل جبهه حق بر باطل در تقابل های آخر الزمانی به نقش جریان های مردمی و جهادی در گسترش گفتمان جهاد و شهادت تاکید کردند.

وی با تاکید بر عمومی شدن گفتمان جهادی با تشکیل جبهه جهانی خدمت و جهاد گفت: که جریان جهادی در انحصار سازمان هایی مثل بسیج سازندگی نیست، ولی صیانت از گروه های جهادی و جریان جهادی بر عهده ی بسیج سازندگی می باشد و ما نمیگذاریم این جریان توسط دستگاه های اجرایی به نفع شخص یا جریان های سیاسی مصادره شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ی تاکید کرد: که گسترش گفتمان جهادی از ماموریت های ابلاغی، ولی امر مسلمین می باشد و ما اهتمام جدی برای این موضوع داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه گفتمان ساز حلقه مفقوده جریان جهادی است

شبکه گفتمان ساز حلقه مفقوده جریان جهادی است