مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:252023-12-27فرهنگي

قهرمانان بازمی گردند


رویداد «سفر قهرمان» مسیر رشد و تولید نوجوانان در محورهای استاپ موشن، کمیک استریپ، نقالی و پرده خوانی به همت حوزه هنری کودک و نوجوان به صورت ملی و در دو مرحله برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا ، رویداد سفر قهرمان با هدف رشد و پرورش هنرمندان انقلابی و هدایت آنان در مسیر رشد و تولید، فرهنگ قهرمانی و شخصیت های قهرمان را موردتوجه قرار داده است تا علاوه بر ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مخاطب در حوزه های استاپ موشن، کمیک استریپ، نقالی و پرده خوانی، هم زمان به بازتعریفی از این مفهوم مهم دست یابد.

این رویداد با عنوان سفر قهرمان و شعارِ قهرمانان بازمی گردند ، مجموعه کتاب های قصه فرماندهان از انتشارات سوره مهر را که دربردارنده ی زندگی نامه فرماندهان دفاع مقدس است، به عنوان منبع در اختیار شرکت کنندگان نوجوان قرار خواهد داد.

شرکت کنندگان تا پایان رویداد باید تنها روی یک موضوع و شخصیت در دو مرحله و با دو رویکرد، گذشته محور و حال یا آینده محور، کار کنند.

  این رویداد شامل سه بخش دریافت اولیه اطلاعات و بوم های دانش آموزان و انتخاب قهرمان موردنظر، دعوت دانش آموزان منتخب به کارسوق های منطقه ای جهت تکمیل اثر اولیه خود با رویکرد گذشته محور و دعوت دانش آموزان منتخب کارسوق های منطقه ای به رویداد ملی جهت تکمیل اثر مبتنی بر قهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان بازمی گردند

قهرمانان بازمی گردند