مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 22:102024-01-08دانش

رییس پارک علم و فناوری لرستان منصوب شد


محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، امین طاهری گراوند، مدیر امور آموزشی دانشگاه لرستان و عضو هیئت علمی گروه آموزشی مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان را به مدت چهار سال به عنوان رییس پارک علم و فناوری لرستان منصوب کرد.

- ایسنا/لرستان محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، امین طاهری گراوند، مدیر امور آموزشی دانشگاه لرستان و عضو هیئت علمی گروه آموزشی مهندسی مکانیک بیوسیستم دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان را به مدت چهار سال به عنوان رییس پارک علم و فناوری لرستان منصوب کرد.

وزیر علوم در حکم انتصاب دکتر طاهری گراوند، آورده است: پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رییس پارک علم و فناوری استان لرستان منصوب می شوید.

امید است باتوجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی، نقش شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نوآوری به ویژه توسعه پارک و مراکز رشد و حل مشکلات پیش روی شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان مستقر در پارک ایفاء نمایید .

گفتنی است پیش از این، دکتر فرهاد نامداری، عضو هیئت علمی گروه آموزشی مهندسی برق قدرت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پارک علم و فناوری لرستان منصوب شد

رییس پارک علم و فناوری لرستان منصوب شد