مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:002024-01-18اقتصادي

کاریابی برای 130 مددجوی کمیته امداد اردبیل/2 هزار مددجو آموزش مهارتی دیدند


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون با همراهی بنگاه های اقتصادی 130 نفر از مددجویان تحت حمایت جویای کار مشغول به کار شدند.

- ایسنا/اردبیل معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون با همراهی بنگاه های اقتصادی 130 نفر از مددجویان تحت حمایت جویای کار مشغول به کار شدند.

جهانبخش نژادجواد، 28 دی اظهار کرد: با جذب این تعداد مددجو در بنگاه های اقتصادی استان تلاش می کنیم تا علاوه بر اشتغال مددجویان این مجموعه های تولیدی را نیز مورد حمایت و تشویق قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد به ازای اشتغال هر مددجو با کمک کارفرمایان نسبت به پرداخت بیمه مددجویان اقدام کرده و یا به ازای هر فرد مشغول به کار در این بنگاه های اقتصادی تسهیلات 150 میلیون تومانی قرض الحسنه به این کارفرمایان پرداخت می کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل از آموزش مهارتی برای 2 هزار و 340 مددجوی کمیته امداد خبر داد و گفت: این آموزش ها با همکاری مراکز فنی و حرفه ای و در رشته های متنوع مهارتی ارائه شده تا خانواده های تحت پوشش با این آموزش ها بتوانند وارد بازار کار شوند.

نژادجواد از معرفی 4 هزار و 550 طرح اشتغالزا به بانک های عامل استان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاریابی برای 130 مددجوی کمیته امداد اردبیل/2 هزار مددجو آموزش مهارتی دیدند

کاریابی برای 130 مددجوی کمیته امداد اردبیل/2 هزار مددجو آموزش مهارتی دیدند