مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 21:102024-01-01اقتصادي

آغاز همکاری های منطقه آزاد قشم و گروه سرمایه گذاری غدیر


عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مهدی عبوری، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر به منظور بهره گیری از امکانات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل پیغامی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز در آیین امضای این تفاهم نامه  اظهار کرد: جزیره قشم از موقعیت استراتژیک و جغرافیایی ویژه و توانمندی های زیادی در حوزه نفت و انرژی، تجارت، حمل و نقل دریایی، گردشگری وصنعتی برخوردار است که می تواند این منطقه را به یک هاب اقتصادی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فضای مناسب برای سرمایه¬گذاری در این منطقه وجود دارد، گفت: گروه سرمایه گذاری غدیر هم در کشور و هم در منطقه به واسطه انجام پروژه¬های متعدد خوشنام است و ما از سرمایه گذاری این شرکت در جزیره پهناور قشم استقبال می کنیم.

پیغامی تصریح کرد: در بحث تسهیل سرمایه گذاری هیچ گونه تعللی از سوی سازمان صورت نخواهد گرفت و بوروکراسی اداری را به حداقل رسانده ایم، زیرا ما کار شما و انجام پروژه های شما را مانند کار خود می دانیم و معتقدیم این دو از هم جدا نیستند.

در ادامه این مراسم مهدی عبوری با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری غدیر و منطقه آزاد قشم از ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری برخوردارهستند، گفت: ما در این منطقه موضوعاتی را با محوریت هلدینگ برق و انر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری های منطقه آزاد قشم و گروه سرمایه گذاری غدیر

آغاز همکاری های منطقه آزاد قشم و گروه سرمایه گذاری غدیر