مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:152023-12-24اقتصادي

توسعه همکاری های نمایشگاهی اصفهان با سایر کشورها


مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان با اشاره به تدوین سند استراتژی نمایشگاه گفت: سعی شده نوآوری هایی که در صنایع شهر و کشورمان رخ داده است در نمایشگاه ها ارائه دهیم.

- احمدرضا طحانیان، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان روز یک شنبه در نشست خبری اظهارداشت: امسال 43 رویداد نمایشگاهی برنامه ریزی شد که از این تعداد31 رویداد برگزار شده است و مابقی نیز تا آخر سال برگزار خواهد شد.

وی افزود: برخی از این نمایشگاه ها از قدیمی ترین نمایشگاه های کشور است که با توجه به بهبود کیفیت آن در سطح ملی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

طحانیان با اشاره به قرار گرفتن برخی از نمایشگاه ها برای نخستین بار در تقویم نمایشگاهی اصفهان براز امیدواری کرد: در سال های آتی با توجه به استقبالی که از این نمایشگاه ها صورت گرفته، به طور مستمر  برگزار شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در خصوص بخش خارجی نمایشگاه یادآور شد: بخش خارجی نمایشگاه با توجه به هدف گذاری و مأموریتی که در سند استراتژی سازمان به منظور ایجاد بستر و زمینه لازم برای تبادل ایده ها، نظرها و برندها،تکنولوژی های ممالک مختلف، گسترش مبادلات تجاری، جلب سرمایه گذاری و بستر سازی جهت تبادل تجربیات اقتصادی و اجتماعی، برای آن تعریف شده است، تلاش داشتند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های نمایشگاهی اصفهان با سایر کشورها

توسعه همکاری های نمایشگاهی اصفهان با سایر کشورها