مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:502024-01-08اجتماعي

برخورد با تخلفات موتورسواران در تهران شدت گرفت/ اجرای «طرح10» در معابر پایتخت


رییس پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در پایتخت تحت عنوان «طرح10» خبرداد.

- برخورد با تخلفات موتورسواران در تهران شدت گرفت/ اجرای طرح10 در معابر پایتخت رییس پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در پایتخت تحت عنوان طرح10 خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در حاشیه اجرای این طرح با حضور در جمع خبرنگاران گفت: موضوع انضباط بخشی به تردد موتورسواران پیشینه ای دیرینه دارد وموتورسیکلت از زمانی که وارد چرخه تولید شد، بحث ساماندهی آن نیز وجود داشته است .

وی با بیان اینکه از گذشته برنامه ها و طرح هایی برای ساماندهی تردد موتورسواران وجود داشته است، گفت: ولی در زمان های این طرح ها مختلف متفاوت بوده است.

زمانی بود که حتی والو چرخ را باز می کردند وباد چرخ خالی می شد وبرخوردها تا اعمال قانون و انتقال با کفی هم وجود داشت و در برخی از مواقع هم تشدید برخورد با تخلفات و سه تا شش ماه توقیف در پارکینگ هم داشته ایم.

موسوی پور ادامه داد: البته استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات توسط موتورسواران همانند بستن کمربند ایمنی در خودرو نهادینه نشده و در موضوع رفتارهای ترافیکی موتورسواران خیلی کارفرهنگی موثر صورت نگرفته و اقدامات انجام شده هم تا امروز تاثی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تخلفات موتورسواران در تهران شدت گرفت/ اجرای «طرح10» در معابر پایتخت

برخورد با تخلفات موتورسواران در تهران شدت گرفت/ اجرای «طرح10» در معابر پایتخت