مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:462024-01-10حوادث

درخت هایی که در تعارضات اداری، ایستاده می سوزند


خبرگزاری فارس، رشت؛ حمیدرضا دنیادیده: حجم وسیعی از جنگل های سراوان رشت که عمدتاً از گونه های باارزش جنگلی هستند بر اساس مستندات اولیه و مشاهدات میدانی، در اثر اتصال کابل های فشارقوی، در بخشی از طول خطوط برق، طعمه حریق شد.

  شاهدانی که سوختن درختان در اتصال با جریان شدید برق را دیده اند  منابع محلی در گفت وگو با خبرنگار فارس عصر روز سه شنبه، 19 دی ماه در جریان آتش سوزی جنگل های سراوان گفته اند، صدای مهیبی در دل جنگل شنیده شده و بعد از چند دقیقه دود ناشی از سوختن جنگل ها را در آسمان مشاهده کردیم.

  به گفته مردم سراوان ساکن در حاشیه خطوط انتقال، چندین سال هست که نه اداره برق و نه جنگلبانی نسبت به هرس درختان در حاشیه خطوط برق اقدامی نمی کنند و آن ها سالانه شاهد از بین رفتن سطح وسیعی از درختان و پوشش گیاهی به صورت سطحی هستند.

  عبور 3 خط انتقال انرژی در منطقه سراوان رشت  در منطقه سراوان سه خط انتقال 200، 400 و فوق توزیع برق عبور می کند که انرژی پایدار الکتریسیته را به استان های زنجان، قزوین و البرز انتقال می دهد و ایجاد خسارت در این خطوط بدون شک مشترکان و مصرف کنندگان برق را در بخشی از این استان ها با چالش و مشکل روبرو خواهد کرد.

  درگیری صنعت و طبیعت و درختانی که زورشان به دکل های قوی هیکل نمی رسد   هرس درختان از تکالیف قانونی شرکت برق 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخت هایی که در تعارضات اداری، ایستاده می سوزند

درخت هایی که در تعارضات اداری، ایستاده می سوزند