مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:052024-01-17سياسي

اهمیت تداوم در مسیر اقدامات تاثیرگذار در جوانی جمعیت


با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اعضای قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه، آخرین اقدامات واحدهای دانشگاه در راستای جوانی جمعیت، صبح روز چهارشنبه، - ایسنا/فارس با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اعضای قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه، آخرین اقدامات واحدهای دانشگاه در راستای جوانی جمعیت، صبح روز چهارشنبه، 27 دی ماه بررسی شد.

رییس این دانشگاه در سی و هشتمین نشست قرارگاه دانشگاهی جوانی جمعیت با تقدیر از تلاش ها و اقدامات واحدهای مختلف دانشگاه در راستای تحقق اهداف برنامه جوانی جمعیت و عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تحکیم خانواده، تداوم بخشیدن به این مسیر تا رسیدن به نتیجه مطلوب را مهم خواند.

سید وحید حسینی تاکید کرد: تلاش برای تحقق اهداف برنامه جوانی جمعیت، سبب ایجاد شور و نشاط و جوانی می شود و برای جامعه مفید است.

او همچنین رسیدن به نتایج مطلوب و مناسب در این راستا را فرایندی زمان بر دانست که نیازمند برنامه ریزی دقیق و پیگیری و اقدام شایسته است و افزود: نباید این زمان بر بودن سبب ناامیدی و دلسردی شود و لازم است با تمام توان برای تحقق برنامه جوانی جمعیت، تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت تداوم در مسیر اقدامات تاثیرگذار در جوانی جمعیت

اهمیت تداوم در مسیر اقدامات تاثیرگذار در جوانی جمعیت