مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:252023-12-24بين الملل

ورود 150 کامیون ملکی به ناوگان ملی کشتیرانی


گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با خرید 150 فروند کامیون ملکی، حرکت جدی خود را برای تبدیل شدن به یک شرکت حمل ونقل لجستیکی آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای تبدیل شدن به یک شرکت حمل ونقل لجستیکی بر مبنای سند راهبردی خود در افق 1406، نسبت به خرید 150 دستگاه کامیون ملکی صفر کیلومتر برای تحقق عملیات حمل ونقل DOOR TO DOOR در کریدور شمال- جنوب اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت حمل ونقل جاده ای بهارران با تأکید بر اینکه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به عنوان شانزدهمین ناوگان حمل ونقل کانتینری جهان شناخته می شود، ادامه داد: شرکت بهارران در کنار شرکت حمل ونقل ترکیبی گروه کشتیرانی به عنوان شرکت حمل ونقل ریلی این گروه، چشم انداز تازه گروه کشتیرانی را در راستای بدل شدن به شرکتی لجستیکی را نوید می دهند.

وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال آینده با همکاری تولیدکنندگان داخلی، هزار دستگاه کامیون به ناوگان ملکی حمل بار جاده ای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ملحق خواهند شد.

به گفته این مقام مسئول در گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، با مجوزی که به تازگی دولت برای شرکت های حمل ونقل جاده ای صادر کرده است، 100 دستگاه کامیون دیگر نیز به صورت وارداتی به این چرخه اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 150 کامیون ملکی به ناوگان ملی کشتیرانی

ورود 150 کامیون ملکی به ناوگان ملی کشتیرانی