مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 08:502024-01-01سياسي

جای خالی مشاورین و متخصصین در کمپ های ترک اعتیاد ساوه/ بازگشت 90 درصد بهبودیافتگان


دادستان عمومی و انقلاب ساوه با اشاره به اینکه جای خالی مشاورین و متخصصین ترک اعتیاد در کمپ ها احساس می شود، گفت: دستگاه های ذیربط و متولی باید درخصوص کمپ های ترک اعتیاد به تکالیف قانونی و وظایف خود به طور متمرکز عمل کنند.

- ایسنا/مرکزی دادستان عمومی و انقلاب ساوه با اشاره به اینکه جای خالی مشاورین و متخصصین ترک اعتیاد در کمپ ها احساس می شود، گفت: دستگاه های ذیربط و متولی باید درخصوص کمپ های ترک اعتیاد به تکالیف قانونی و وظایف خود به طور متمرکز عمل کنند.

محمودرضا سازنده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اعتیاد یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی در جامعه بشری است، اظهار کرد: اعتیاد بزرگترین معضل اجتماعی است که جامعه بشری را درگیر خود کرده است و شهرستان ساوه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه افراد معتاد ابتدا به خود و در ادامه به خانواده و جامعه آسیب می رسانند، گفت: وقتی معضلات اجتماعی که در جامعه به وقوع می پیوندند ریشه یابی می شود متوجه می شویم که تشکیل برخی پرونده ها با موضوع طلاق، خانواده، خشونت و .

به اعتیاد برمی گردد.

وی با اشاره به ترک فعل برخی متولیان امر و کوتاهی آنها نسبت به وظایف و تکالیف قانونی خود در حوزه اعتیاد گفت: براساس بررسی های بعمل آمده افزون بر 90 درصد بهبودیافتگان مجددا به چرخه اعتیاد برمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی مشاورین و متخصصین در کمپ های ترک اعتیاد ساوه/ بازگشت 90 درصد بهبودیافتگان

جای خالی مشاورین و متخصصین در کمپ های ترک اعتیاد ساوه/ بازگشت 90 درصد بهبودیافتگان