مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:152023-12-26پزشكي

تعرفه های پزشکی اصلاح نشود، دچار معضل می شویم/بیمه ها دست از بدحسابی بردارند


معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به پایین بودن تعرفه های پزشکی و تاخیرهای بیمه ها در پرداخت آن، گفت: تعرفه به پاشنه آشیل ما تبدیل شده که اگر اصلاح نشود دچار معضل می شویم.

- معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به پایین بودن تعرفه های پزشکی و تاخیرهای بیمه ها در پرداخت آن، گفت: تعرفه به پاشنه آشیل ما تبدیل شده که اگر اصلاح نشود دچار معضل می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید کریمی در همایش تبیین جایگاه خدمات ماندگار در نظام سلامت و آیین نکوداشت دکتر عباس شیبانی (بنیانگذار هیئت امنای صرفه جویی ارزی)، که در بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد، گفت: در دو سال گذشته 16 هزار تخت به تخت های بیمارستانی کشور اضافه شده است و این در حالی است که کل تخت های کشور از قبل و بعد از انقلاب 160 هزار است و 16 هزار یعنی 10 درصد و در دو سال گذشته 10 درصد به کل تخت های بیمارستانی اضافه شده است و این درحالیست که ساخت و تجهیز هر تخت بیمارستانی هزینه بالایی دارد و اگر هیئت امنای صرفه جویی ارزی نبود بعید بود بتوانیم به این چابکی خدمت رسانی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بزرگ ترین نهاد حمایت کننده از تولیدات داخلی هیئت امنای صرفه جویی ارزی است، اظهار کرد: زمانی هم که خیرین سلامت می خواهند کمک کنند با شنیدن نام هیئت امنا خیال شان راحت است که کار درست پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه های پزشکی اصلاح نشود، دچار معضل می شویم/بیمه ها دست از بدحسابی بردارند

تعرفه های پزشکی اصلاح نشود، دچار معضل می شویم/بیمه ها دست از بدحسابی بردارند