مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:102024-01-02سياسي

برگزاری میلاد حضرت زهرا (س) در 440 بقعه متبرکه گیلان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برگزاری میلاد خانم حضرت زهرا (س) در 440 بقعه متبرکه گیلان گفت: 14 مراسم محوری در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در آستان مقدس امامزادگان شاخص در شهرستان های مختلف گیلان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان پیش از ظهر امروز در گفت و گو با سیمای مرکز گیلان با اشاره به برگزاری میلاد خانم حضرت زهرا (س) در 440 بقعه متبرکه گیلان اظهار کرد: 14 مراسم محوری در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در آستان مقدس امامزادگان شاخص در شهرستان های مختلف گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم هزار نفر از خدام بانو، خادمان افتخاری و بانوان فعال در مراکز افق بقاع متبرکه تجلیل می شود، گفت: در جشن های خانم حضرت زهرا (س) 280 مبلغ دینی و در خیمه های معرفت به همت خادمان مراکز افق برنامه های متنوعی برای اقشار مختلف به ویژه دختران نوجوان و جوان اجرا می کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برگزاری 14 خیمه معرفت در بقاع متبرکه شاخص استان گیلان به مناسبت میلاد خانم حضرت زهرا (س) و روز مادر بیان کرد: 50 ایستگاه صلواتی در بقاع واقع در محور های مواصلاتی و پرتردد استان برپا خواهد شد و برگزاری نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری میلاد حضرت زهرا (س) در 440 بقعه متبرکه گیلان

برگزاری میلاد حضرت زهرا (س) در 440 بقعه متبرکه گیلان