مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 08:402024-01-05بين الملل

جزییات جدید از پرونده جاسوسان موساد در ترکیه


روزنامه صباح ترکیه جزییات جدیدی از جاسوسان موساد که طی روزهای گذشته در این کشور دستگیر شدند منتشر کرد که بر اساس آن آنها به ازای هر عکسی که از خانواده های فلسطینی مخالف ترکیه و رژیم صهیونیستی می گرفتند 100 هزار دلار دریافت می کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه صباح نزدیک به دولت ترکیه در خصوص بازداشت این مزدوران که برای عملیات علیه فلسطینیان در ترکیه اقدام کرده بودند، نوشت: موساد با استفاده از پناهجویان دیگر کشورها برای مخفی کردن این عملیات تلاش کرده است.

به نوشته این روزنامه، دولت ترکیه در ماه گذشته به رژیم صهیونیستی در خصوص پیامدهای وخیم چنین عملیات غیر قانونی در خاک خود هشدار داده بود.

بر این اساس سازمان امنیت ترکیه عملیات مهمی را علیه فعالیت های غیر قانونی موساد در این کشور طی 3 سال گذشته انجام داده است که آخرین آن با همکاری پلیس استانبول در 8 استان انجام شد.

به نوشته صباح، مزدوران موساد با عناصر این سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در خارج از ترکیه ملاقات می کرده اند و مشخص شده که آنها از طریق آگهی های کاریابی بدون جزییات یا شبکه های اجتماعی جذب می شده اند.

روزنامه صباح افزود: به افراد جذب شده پول زیادی پرداخت می شده تا هم از ایجاد حس خیانت در آنها جلوگیری شود و هم احساس آرامش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از پرونده جاسوسان موساد در ترکیه

جزییات جدید از پرونده جاسوسان موساد در ترکیه