مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:452023-12-31سياسي

زلفی گل: انتخاب روسای دانشگاه ها با توجه ارزیابی عملکرد صورت می گیرد


وزیر علوم با اشاره به ارزیابی عملکرد رؤسای دانشگاه ها توسط مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم، گفت: نتایج این ارزیابی در آینده در مسائلی همچون انتخاب روسای دانشگاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در سومین نشست شورای راهبری توسعه مدیریت وزارت علوم با تاکید بر جدیت در نظارت، مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم را مکلف کرد با مشارکت مشاور برنامه ریزی و مدیریت راهبردی وزیر علوم، شاخص های اختصاص را مبتنی بر اهداف حوزه ها مورد بازنگری قرار دهند.

وی بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی (جشنواره شهید رجایی) و توانمندسازی ویژه تمام یاوران علمی با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور نیز تأکید کرد.

زلفی گل با اشاره به ارزیابی عملکرد رؤسای دانشگاه ها گفت: نتایج این ارزیابی در آینده در مسائلی همچون انتخاب روسای دانشگاه، ارتقای جایگاه و مورد توجه قرار گرفتن عملکرد روسای دانشگاه مدنظر قرار خواهد گرفت و قطعاً این موضوع باعث ایجاد تحرک در عملکرد آنها خواهد شد.

وزیر علوم با اشاره به اهمیت بهره وری گفت: اگر به سراغ بهره وری نرویم، این موضوع موجب سهل انگاری در مؤسسات بزرگتر، به این دلیل که همواره در مجموع حائز رتبه های برتر هستند، خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلفی گل: انتخاب روسای دانشگاه ها با توجه ارزیابی عملکرد صورت می گیرد

زلفی گل: انتخاب روسای دانشگاه ها با توجه ارزیابی عملکرد صورت می گیرد