مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:202024-01-04اقتصادي

مشکل آب دشتستان با افتتاح سد دالکی برای همیشه حل می شود


با بهره برداری از سد دالکی مشکل تامین آب شهرستان دشتستان برای همیشه حل خواهد شد که البته سال آینده طبق جدول زمانبندی آبگیری سد را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان دشتستان، همایش بانوی آب صبح امروز با هدف تقویت رویکرد زنان و نقش آنان در مدیریت مصرف آب با حضور بانوان فعلان و کارمند شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان در این همایش، اظهار داشت: در احادیث، روایات و فرهنگ نیاکان ما همواره بر مقوله صرفه جویی و جلوگیری اسراف و تبذیر تأکید شده است.

وی به نقش مدیریت مصرف و صرفه جویی در آب شرب پرداخت و افزود: با توجه به مصارف بالای آب در بخش خانگی در کشور، قطعا نقش مدیریت مصرف آنان با محوریت بانوان بسیار مهم است.

بنافی با بیان اینکه بانوان به عنوان مدیران اصلی خانواده در اقتصاد خانواده بسیار اثرگذار عمل می کنند، گفت: بانوان با اندیشه و تدبیر خود برای تامین نیازهای خانواده و چگونگی مصرف آب برنامه ریزی و در انتقال فرهنگ و الگوی صحیح مصرف آب به فرزندان، همسر و نزدیکان نقش اصلی داشته باشند.

وی با اشاره به تمدن چند هزار ساله و غنای فرهنگی بانوان در شهرستان دشتستان خواستار ورود آنها در عرصه فرهنگ سازی و تبیین صرفه جویی در مصرف آب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب دشتستان با افتتاح سد دالکی برای همیشه حل می شود

مشکل آب دشتستان با افتتاح سد دالکی برای همیشه حل می شود