مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 14:552023-12-31اقتصادي

پایان جولان موتورسیکلت های سنگین در بوشهر


فرمانده انتظامی استان از توقیف سه دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 24 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر در این رابطه، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران گشت انتظامی یگان امداد شهرستان بوشهر حین کنترل محور ورودی شهر بوشهر به سه دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر با شگردهای خاص پلیسی در یک عملیات منسجم هر سه موتورسیکلت را به صورت همزمان توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی با بیان این که در بررسی های انجام شده مشخص شد موتورسیکلت توقیفی، قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت ها را 24 میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که در این رابطه پرونده ای تشکیل و به همراه افراد متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، بر نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اقتصاد و تولیدات داخلی کشور تأکید و خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جولان موتورسیکلت های سنگین در بوشهر

پایان جولان موتورسیکلت های سنگین در بوشهر