مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 23:502024-01-08سياسي

ترورهای ناجوانمردانه نشانه استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اگر مهره ها و تروریست های رژیم صهیونیستی ناجوانمردانه مردم ما را به شهادت می رسانند نه اینکه نسبت به ما برتری دارند بلکه نشانه استیصال و درماندگی آن ها است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: اگر مهره ها و تروریست های رژیم صهیونیستی ناجوانمردانه مردم ما را به شهادت می رسانند نه اینکه نسبت به ما برتری دارند بلکه نشانه استیصال و درماندگی آن ها است.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی دوشنبه شب، 18 دی در یادواره سی و هفتمین سالگرد شهادت سرداران شهید و شهدای عملیات های کربلای 4 و 5 و گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی کرمان که در کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: حرم شهید یکی از محل های استجابت دعا است، شهدا زنده اند و در قهقهه مستانه شان عند ربهم یرزقون هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به گمان غلط خودشان فکر می کنند اگر فرزندان این ملت را به شهادت برسانند به ما آسیب وارد می کنند، بیان کرد: آن ها فکر کرده اند با این اقدام تروریستی کرمان در روز ولادت حضرت زهرا(س)، ولادت بنیان گذار انقلاب و سالگرد حاج قاسم سلیمانی می توانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترورهای ناجوانمردانه نشانه استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی است

ترورهای ناجوانمردانه نشانه استیصال و درماندگی رژیم صهیونیستی است