مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 22:002023-12-25بين الملل

قدردانی عبدالمهدی از مواضع قاطع ایران در حمایت مستمر از مقاومت مردم فلسطین


نخست وزیر پیشین عراق امروز در دیدار با امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از مواضع قاطع ایران در حمایت مستمر از مقاومت ملت فلسطین، خواستار اتحاد بین فلسطینی ها و همگرایی جهان اسلام در دفاع از مقاومت فلسطین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشین عراق که برای شرکت در کنفرانس بین المللی تهران در خصوص فلسطین به تهران سفر کرده ظهر امروز (دوشنبه) با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در محل وزارت خارجه دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه به ویژه تحولات و رخدادهای فلسطین و غزه همچنین موضوعات مهم منطقه به گفت وگو و تبادل نظر پرداخت.

امیرعبداللهیان در این دیدار از مشارکت فعال عادل عبدالمهدی در کنفرانس بین المللی تهران در خصوص فلسطین تشکر و هدف از این نشست را استفاده مؤثرتر از ظرفیت ها و سازوکارهای بین المللی برای کمک به مردم فلسطین و متوقف کردن جنایات جنگی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وزیر خارجه با اشاره به  مناسبات ممتاز  و راهبردی ایران و عراق اظهار داشت: سفرها و رایزنی های مستمر مقامات عالی و اسناد پرشمار همکاری منعقد شده بین دو کشور در سطوح و زمینه های مختلف،  نشانگر عمق مناسبات دوستانه و برادرانه ایران و عراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی عبدالمهدی از مواضع قاطع ایران در حمایت مستمر از مقاومت مردم فلسطین

قدردانی عبدالمهدی از مواضع قاطع ایران در حمایت مستمر از مقاومت مردم فلسطین