مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:002024-01-13بين الملل

رژه آمریکا در ساعت صفر


روشن است حمله آمریکا با همراهی روباه پیر استعمار به یمن فقط می تواند منطقه را وارد مارپیچی از تنش و بی ثباتی کرده و خطر گسترش جنگ را افزایش دهد؛ - روشن است حمله آمریکا با همراهی روباه پیر استعمار به یمن فقط می تواند منطقه را وارد مارپیچی از تنش و بی ثباتی کرده و خطر گسترش جنگ را افزایش دهد؛ یعنی همان کابوسی که هسته مرکزی راهبرد دولت بایدن در 3 ماه گذشته در پساتوفان الاقصی را تشکیل می داد و حالا فداکارانه به آغوش آن خزیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز در سرمقاله شماره امروز خود با این عنوان نوشت: حمله ائتلاف آنگلوساکسونی به رهبری آمریکا به یمن با چه هدفی انجام گرفت؟ این پرسشی است که هنوز کسی حتی در داخل آمریکا پاسخی برای آن نداشته است، از رییس جمهور دچار زوال عقل اتازونی ها هم چندان نمی شود انتظار توضیح روشنی را درباره تهاجم نظامی به یمن داشت.

صبح دیروز، فرمانده نیروی هوایی آمریکا در غرب آسیا ظفرمندانه اعلام کرد ما با بیش از 100 موشک هدایت شونده از هوا و دریا به 60 هدف در 16 پایگاه شبه نظامیان حوثی حمله کردیم .

اینکه این نظامی ارشد آمریکایی توضیح نداد چگونه حمله به یمن در حالی که هنوز هدف اصلی آمریکا جلوگیری از گسترش جنگ و پرهیز از بحران سازی در منطقه ای است که به تازگی پس از 2 دهه از باتلاق آن خارج شده، انجام می شود، اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه آمریکا در ساعت صفر

رژه آمریکا در ساعت صفر