مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 20:502024-01-14اجتماعي

مدارس آستارا فردا تعطیل شد


به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان آستارا روز دوشنبه بیست و پنجم دی در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

-  رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت: مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم این شهرستان به دلیل بارش شدید برف غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بیژن خالق وردی پور یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: به علت بارش برف و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهرستان آستارا روز دوشنبه بیست و پنجم دی در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

وی افزود: ضروری است مدیران مدارس، نسبت به مدیریت سامانه های گرمایشی و موتورخانه های مدارس توجه و اقدام های لازم را در دستور کار قرار دهند.

رییس اداره آموزش و پرورش آستارا تاکید کرد: حضور مدیر و عوامل اجرایی در مدارس و ارسال گزارش روزانه از وضعیت فیزیکی و حوادث احتمالی به دبیرخانه ستاد بحران آموزش و پرورش شهرستان الزامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود 95 هزار نفر در غربی ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به 173 کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس آستارا فردا تعطیل شد

مدارس آستارا فردا تعطیل شد