مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 10:452024-01-01بين الملل

هشدار وزیر خارجه لیتوانی: غرب در آستانه تکرار اشتباهات تاریخی است


وزیر خارجه لیتوانی معتقد است که غرب با حمایت ناکافی از اوکراین در مبارزه با روسیه در آستانه تکرار اشتباهات تاریخی است و نسبت به انتظار برای اثر پرل هاربر هشدار داده است.

- وزیر خارجه لیتوانی معتقد است که غرب با حمایت ناکافی از اوکراین در مبارزه با روسیه در آستانه تکرار اشتباهات تاریخی است و نسبت به انتظار برای "اثر پرل هاربر" هشدار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گابرلیوس لندسبرگیس وزیر خارجه لیتوانی همچنین تاکید کرد: برای 25 سال ما فقط نظاره گر بودیم و در کارهایمان تاخیر داشتیم و تلاش کردیم تا جلوی امپریالیسم ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه را با گفت وگو و دیپلماسی بگیریم درحالیکه او به مرزها و شهرها اعتنایی نداشته و اقداماتش را پیش برده است.

به نقل از خبرگزاری Ukrayinska Pravda، وزیر خارجه لیتوانی همچنین خاطرنشان کرد، توافق های مینسک یک وقفه را پس از حمله چند وجهی روسیه علیه اوکراین در 2014 ایجاد کرد، درحالی که در واقعیت، جنگ را برای آینده به تعویق انداخت.

این دیپلمات ارشد دولت لیتوانی در ادامه تاکید کرد: فردا، همیشه می آید.

مشکل امپریالیسم روسیه در سال 2014 از بین نرفت و برای جبهه شرقی مشخص بود که فاز بعدی حمله پر هزینه تر و مرگبارتر خواهد بود و چنین هم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر خارجه لیتوانی: غرب در آستانه تکرار اشتباهات تاریخی است

هشدار وزیر خارجه لیتوانی: غرب در آستانه تکرار اشتباهات تاریخی است