مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:002024-01-17سياسي

به جای ایجاد شغل باید کارآفرین تربیت کنیم


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ کار در جامعه، گفت: تا زمانی که فرهنگ کار ارتقاء نیابد، با ایجاد شغل نمی توان معضل بیکاری را رفع کرد، - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ کار در جامعه، گفت: تا زمانی که فرهنگ کار ارتقاء نیابد، با ایجاد شغل نمی توان معضل بیکاری را رفع کرد، لذا به جای ایجاد شغل باید کارآفرین تربیت کنیم.

سلمان محمدی، امروز (27 دی) در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش با سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، با تاکید بر لزوم همکاری آموزش و پرورش با سایر دستگاه ها و نهادها گفت: جزیره ای عمل کردن در حوزه آموزش و پرورش قطعا ما را به اهدافمان نمی رساند و معتقدیم برای رسیدن به هدف باید با دستگاه های دیگر همکاری داشته و از ظرفیت آنها بهره بگیریم.

وی افزود: در همین راستا همکاری گسترده ای با دستگاه های مختلف شکل داده ایم که ما را توفیقات خوبی رسانده و توانسته ایم در ارزیابی شاخص های عمومی و تخصصی حوزه آموزش و پرورش جزو رتبه های برتر کشور قرار گیریم.

محمدی گفت: هدف ما از این همکاری ها نه تنها ارتقاء آموزش و پرورش در استان است، بلکه در هدف غایی تر به دنبال ارتقاء سطح زندگی مردم استان هستیم تا بتوانیم رفاه بیشتری برای آنها ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای ایجاد شغل باید کارآفرین تربیت کنیم

به جای ایجاد شغل باید کارآفرین تربیت کنیم