مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 20:202024-01-09اقتصادي

دستگاه های خدمت رسان بدون هماهنگی اجازه قطع خدمات به واحدهای تولیدی را ندارند


استاندار فارس از دستگاه های خدمات رسان خواست بدون هماهنگی قبلی با ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان حساب های بخش خصوصی را به دلیل بدهی قطع نکنند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از دستگاه های خدمات رسان خواست بدون هماهنگی قبلی با ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان حساب های بخش خصوصی را به دلیل بدهی قطع نکنند.

محمدهادی ایمانیه امروز، 19 دی ماه در پانصد و شصت و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس از دستگاه های خدمات رسان نظیر آب، برق و گاز خواست تا به هیچ وجه و بدون هماهنگی قبلی با کارگروه تسهیل، حساب های بخش خصوصی را به دلیل بدهی قطع نکنند و افزود: البته در کارگروه نیز منطقی و منصفانه تصمیم گیری خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و تسهیل در امور ایشان مکلف به همکاری و هم افزایی هستیم، افزود: وحدت کلمه در دستگاه های دولتی یکی از ارکان اصلی رفع مشکلات و تسهیل در امور تولیدکنندگان و بنگاه های اقتصادی است لذا تصمیم واحد در کمیته های کارشناسی اتخاذ شود، سپس راه های حل مشکلات پیش روی تولیدکنندگان در این جلسه پیشنهاد شود.

ایمانیه با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم برای حل مشکلات بنگاه های تولیدی و رفع موانع و مشکلات آنان گفت: بخش دولتی تلاش می کند راه را برای سرمایه گذاران باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های خدمت رسان بدون هماهنگی اجازه قطع خدمات به واحدهای تولیدی را ندارند

دستگاه های خدمت رسان بدون هماهنگی اجازه قطع خدمات به واحدهای تولیدی را ندارند