مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:102023-12-26اقتصادي

عزم جدی وزارت صمت برای تعیین تکلیف چند طرح بزرگ اقتصادی کهگیویه و بویراحمد


نماینده ویژه وزارت صمت با حضور در شهرستان های چرام و کهگیلویه، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت طرح های مهم پتروشیمی دهدشت و فسفات و آهک هیدراته چرام قرار گرفت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ویژه وزارت صمت با حضور در شهرستان های چرام و کهگیلویه، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت طرح های مهم پتروشیمی دهدشت و فسفات و آهک هیدراته چرام قرار گرفت.

امیرتیمور موسویان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در طی بازدید از طرح تولیدی پتروشیمی دهدشت با اشاره به دو موضوع محصول این طرح که انواع پلی اتیلن سنگین به میزان حدود 300 هزار تن در سال و خوراک آن به میزان حدود 300 هزار تن در سال از پتروشیمی الفین گچساران است، گفت: این طرح، در فاصله 10 کیلومتری شهر دهدشت در منطقه کلاچو واقع شده که در زمنینی به مساحت 102 هکتار است همچنین، میزان اشتغال زایی در دوران بهره برداری طرح 260 نفر به صورت مستقیم خواهد بود.

وی کلنگ زنی طرح تولیدی پتروشیمی دهدشت را سال 1386 عنوان و اظهارکرد: بهره برداری فاز اول پتروشیمی دهدشت در سال 1403 خواهد بود.

موسویان در بازدید از طرح تولید آهک هیدراته و فسفات شهرستان چرام تصریح کرد: زمین طرح آهک هیدراته پنج هکتار و 3000 متر زیر بنا بوده که به حول و قوه الهی در سال 1403 افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی وزارت صمت برای تعیین تکلیف چند طرح بزرگ اقتصادی کهگیویه و بویراحمد

عزم جدی وزارت صمت برای تعیین تکلیف چند طرح بزرگ اقتصادی کهگیویه و بویراحمد