مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:302023-12-25ورزشي

ادامه انتقادات به تصمیمات در باشگاه فولاد؛ از شعبانی و منصوریان تا رضاییان


اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد می گوید فولاد مدیری بومی، ورزشی، تحصیل کرده و با محبوبیت عامه مردم خوزستان می خواهد.

- ادامه انتقادات به تصمیمات در باشگاه فولاد؛ از "شعبانی و منصوریان" تا "رضاییان" ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد می گوید فولاد مدیری بومی، ورزشی، تحصیل کرده و با محبوبیت عامه مردم خوزستان می خواهد.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: فصل گذشته آقای شعبانی یک شبه به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد معرفی شد که در آن برهه شوک عجیبی برای فوتبال دوستان خوزستانی بود زیرا شناختی از او وجود نداشت.

در ادامه آقای شعبانی بدون توجه به پیشکسوتان و کارشناسان خوزستانی تصمیماتی عجیب و غریب اتخاذ کرد و تغییرات در همه ارکان باشگاه فولاد یک طرف و انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آن هم بدون توجه به خواسته تماشاگران و مردم خوزستان در طرف دیگر تصمیمات او قرار گرفت و چالش هایی برای مدیریت سابق باشگاه فولاد ایجاد کرد.

وی ادامه داد: پافشاری مدیریت سابق بر ادامه همکاری با منصوریان برای لیگ بیست و سوم، بستن تیمی ضعیف، پیر و دور از شأن نام فولاد و تحمیل چند بازیکن پا به سن گذاشته به منصوریان و کادر فنی سابق فولاد، همه از اشتباهات شعبانی بود که در نهایت شاهد بودیم ابتدا منصوریان و بعد نیز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه انتقادات به تصمیمات در باشگاه فولاد؛ از شعبانی و منصوریان تا رضاییان

ادامه انتقادات به تصمیمات در باشگاه فولاد؛ از شعبانی و منصوریان تا رضاییان