مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 17:502024-01-11بين الملل

رهبر یمن: بدون هیچ تردیدی، به حملات آمریکا پاسخ خواهیم داد


رهبر معنوی انقلاب یمن با اشاره به همدستی لابی صهیونیسم و آمریکا در ارتکاب جنایات علیه ملت فلسطین، تأکید کرد که موضع کشورهای غربی نیز در قبال این جنایات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر معنوی انقلاب یمن، لابی صهیونیسم را دشمن اصلی مسلمانان دانست و گفت: حمله به مسجدالاقصی، در راستای دشمنی با دین و امت ماست.

الحوثی با اشاره به اینکه یهودیان نه تنها دشمن ملت فلسطین، بلکه دشمن همه مسلمانان هستند ، تأکید کرد: عربستان سعودی صدها میلیارد دلار [به آمریکا] داد و به همین دلیل از آن با عنوان گاو شیرده یاد می کنند.

این لقب، مدال افتخار به سبک آمریکایی است.

شبکه خبری المسیره به نقل از رهبر یمن گزارش داد، صهیونیستها طی 75 سال گذشته، شنیع ترین جنایات را علیه ملت فلسطین انجام دادند.

موضع کشورهای غربی نیز در قبال این جنایت، شرم آور است.

اسراییل به دنبال مقصر جلوه دادن حماس است وی ادامه داد: صهیونییستها در تلاشند نشان دهند که همه چیز از هفت اکتبر آغاز شده است تا گناه را به گردن حماس بیاندازند و از این طریق، مظلومیت 75 ساله ملت فلسطین را مخفی کنند.

هفتم اکتبر (15 مهر) زمان آغاز عملیات نظامی نیروهای حماس علیه رژیم صهیونیستی است که واکنشی به 75 سال جنایات تل آویو بود و تا به امروز نیز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر یمن: بدون هیچ تردیدی، به حملات آمریکا پاسخ خواهیم داد

رهبر یمن: بدون هیچ تردیدی، به حملات آمریکا پاسخ خواهیم داد