مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 22:452023-12-22بين الملل

روسیه: آمریکا دنبال تضمین ادامه کشتار اسراییل در غزه است


نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت گفت که آمریکا دنبال مجوز دادن به اسراییل برای ادامه کشتارها در غزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، واسیلی نبنزیا ، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد در جلسه شورای امنیت با لحنی تند از کارشکنی های آمریکا در جلوگیری از کشتار مردم غزه توسط اسراییل انتقاد کرد.

  نماینده روسیه بعد از تصویب قطعنامه ای در شورای امنیت سازمان ملل متحد که خواستار افزایش کمک های انسانی به غزه است توضیح داد که چرا مسکو این قطعنامه را علی رغم کارشکنی های آمریکا وتو نکرده است.

  شبکه سی جی تی ان چین لحظاتی قبل از تصویب این قطعنامه گزارش داد آمریکا درخواست روسیه برای گنجانده شدن بندی برای توقف فوری و پایدار خصومت ها در متن قطعنامه شورای امنیت را وتو کرده است.

  این قطعنامه در نهایت بدون این بند با موافقت 13 عضو شورای امنیت و رأی ممتنع آمریکا و روسیه به تصویب اعضای شورا رسید.

نماینده امارات به عنوان یکی از کشورهای ارائه دهنده قطعنامه هدف آن را افزایش کمک های انسانی به غزه و انتصاب یک هماهنگ کننده امور انسانی جهت تسهیل ورود کمک به غزه توصیف کرد.

 طبق گزارش روزنامه گاردین، واسیلی نبنزیا طی اظهاراتی تصریح کرد: واشنگتن در حال انجام بازی نابکارانه ای برای گنجاندن مجوز کشتار غیرنظامی های فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: آمریکا دنبال تضمین ادامه کشتار اسراییل در غزه است

روسیه: آمریکا دنبال تضمین ادامه کشتار اسراییل در غزه است