مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:502023-12-25بين الملل

مجید نوری: اسراییل، کارفرمای پرونده پدرم است


در چند روز اخیر برای چندمین بار شاهد نقض آشکار حقوق بشر از سوی کشورهای اروپایی بودیم که با کمال تاسف این بار نصیب یک شهروند ایرانی شد؛ «حمید نوری» که این روزها اسمش چهره کریه و واقعی تروریست های منافق را بازنمایی کرد 18 آبان 1398 در بدو ورود به سوئد با اتهامات .

- در چند روز اخیر برای چندمین بار شاهد نقض آشکار حقوق بشر از سوی کشورهای اروپایی بودیم که با کمال تاسف این بار نصیب یک شهروند ایرانی شد؛ حمید نوری که این روزها اسمش چهره کریه و واقعی تروریست های منافق را بازنمایی کرد 18 آبان 1398 در بدو ورود به سوئد با اتهامات واهی که گروهک تروریستی منافقین مطرح کردند، بازداشت و به سلول انفرادی منتقل شد و بیش از چهار سال است که به استناد اظهارات متناقض اعضای گروهک تروریستی منافقین در بازداشت غیرقانونی به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به اذعان وکلای او این بازداشت غیرقانونی یک رکورد جهانی در نقض حقوق بشر محسوب می شود تا این که متاسفانه دادگاه تجدیدنظر سوئد، حکم حبس ابد وی را تایید کرد.

محاکمه حمید نوری 19 مرداد 1400به اتهام زندانبانی اعضای گروهک تروریستی منافقین آغاز شد و بررسی پرونده 92 جلسه به طول انجامید و درنهایت این شهروند ایرانی به اشد مجازات که حبس ابد است، محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید نوری: اسراییل، کارفرمای پرونده پدرم است

مجید نوری: اسراییل، کارفرمای پرونده پدرم است