مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:112024-01-20سياسي

200 کانال انتخاباتی در کشور راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن عابدینی، معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای کشور که امروز به منظور حضور در مراسم راه اندازی کانال های انتخاباتی صدا و سیما به خراسان جنوبی سفر کرده، در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: مردم خراسان جنوبی در همه انتخابات ها حضور گسترده ای داشته اند و بر این اساس این استان در زمره مناطقی از کشور است که بیشترین میزان مشارکت را در انتخابات دارد.

  وی با بیان اینکه در جلسه ای که امروز با استاندار خراسان جنوبی داشتیم، در زمینه افزایش مشارکت مردم در انتخابات صحبت شد، تصریح کرد: همانطوری که وزارت کشور مسئولیت اجرای انتخابات را بر عهده دارد، استانداران هم در استان ها مسئولیت حفظ سلامت و امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

به گفته وی استاندار خراسان جنوبی هم برنامه ریزی لازم را در این زمینه انجام داده و جلساتی برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه های مربوط برگزار شده است که در رقابت انتخاباتی و میزان مشارکت مردم تأثیر گذار خواهد بود.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما از راه اندازی 200 کانال انتخاباتی در کشور خبر داد که از این تعداد چهار کانال در خراسان جنوبی راه اندازی می شود.

عابدینی گفت: صدا و سیما در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات 200 کانال انتخاباتی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 کانال انتخاباتی در کشور راه اندازی می شود

200 کانال انتخاباتی در کشور راه اندازی می شود