مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:052024-01-20سياسي

فقر مشکلات بسیاری برای طلبه ها به وجود آورده است


رییس جامعه مدرسین با بیان اینکه امروز قشر روحانیت مظلوم است، عنوان کرد: فقر مشکلات بسیاری برای طلبه ها به وجود آورده است و باید در رسیدگی مسائل طلاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار معاون اول رییس قوه قضاییه و معاونین پیشگیری دادسرای ویژه روحانیت اظهار کرد: نفس وجود دادگاه ویژه روحانیت، جنبه پیشگیرانه دارد و موجب صیانت از روحانیت است.

وی ادامه داد: همان طور که آیات نهی از منکر قرآن کریم در پرهیز دادن از گناه جنبه بازدارندگی دارند، جایگاه دادسرای ویژه موجب می شود که افراد بیشتر نسبت به رفتار خود و حفظ زی طلبگی مراعات داشته باشند.

امام جمعه قم با بیان اینکه در گام نخست باید تدابیری بیندیشیم که افراد مرتکب جرمی در جامعه نشوند تا نیاز به ورود به دادسرا و دادگاه نباشد، اضافه کرد: اگر امربه معروف و نهی از منکر در جامعه به معنای کامل ترویج پیدا کند، موجب پیشگیری از وقوع  جرم و رشد و تعالی جامعه خواهد بود.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به اینکه رفتار ما انسان ها متناسب با جهان بینی ماست، خاطرنشان کرد: باید تلاش ما این باشد که بنیان های اعتقادی، اخلاقی و رفتاری که برگرفته از جهان بینی ماست را راجع به عموم جامعه و خصوصاً قشر روحانیت تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر مشکلات بسیاری برای طلبه ها به وجود آورده است

فقر مشکلات بسیاری برای طلبه ها به وجود آورده است