مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:302024-01-17سياسي

اسلام علمی که کاربردی نباشد را جهل می داند


عضو هیئت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه قم با اشاره به اینکه کاربردی سازی در اسلام همان کاربردی بودن است، اظهار کرد: در علوم اسلامی کاربردی بودن را قبول داریم ولی تجاری سازی و تبدیل علم به ثروت را قبول نداریم.

- ایسنا/قم عضو هیئت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه قم با اشاره به اینکه کاربردی سازی در اسلام همان کاربردی بودن است، اظهار کرد: در علوم اسلامی کاربردی بودن را قبول داریم ولی تجاری سازی و تبدیل علم به ثروت را قبول نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین وزیری فرد ظهر امروز چهارشنبه 27 دی ماه در نشست مدیران مراکز فناوری و نوآوری علوم انسانی، اسلامی و صنایع خلاق کشور که در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان قم در حال برگزاری است، اظهار کرد: در تقسیم بندی علوم، علوم طبیعی، انسانی و اسلامی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، وی با اشاره به اینکه به سایر علوم خارج از علوم اسلامی، فضل می گوییم، مطرح کرد: علم و علوم اسلامی آن چیزی است که بالابرنده حقیقت وجودی انسان باشد.

عضو هیئت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه قم با بیان اینکه انسان به بقیه علوم نیز بی اعتنا نیست، عنوان کرد: به نوعی می توان گفت تمام علوم اسلامی هستند و تنها نحوه استفاده از آن می تواند اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلام علمی که کاربردی نباشد را جهل می داند

اسلام علمی که کاربردی نباشد را جهل می داند