مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:452023-12-31سياسي

دانش و تجربه متولیان برگزاری انتخابات مورد استفاده قرار گیرد


باید به کارگیری دانش و تجربیات متولیان امر برگزاری انتخابات در دستور کار ستاد برگزاری انتخابات قرار گیرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: باید به کارگیری دانش و تجربیات متولیان امر برگزاری انتخابات در دستور کار ستاد برگزاری انتخابات قرار گیرد.

محمدهادی ایمانیه امروز، 10 دی ماه در نشست با اعضای ستاد انتخابات استان فارس گفت: انتخابات در بسیاری از کشورهای دنیا، ابزاری مهم و مفید برای تحقق مردم سالاری و بازتاب خواست آن ها در تصمیم سازی سیاسی است.

وی افزود: امنیت کامل، رقابت واقعی و سلامت حقیقی انتخابات می تواند تأثیر بسزایی در مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری داشته باشد، از این رو در انتخابات، باید به کارگیری دانش و تجربیات متولیان امر برگزاری انتخابات در دستور کار این ستاد قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه امروزه نظام مدیریت دانش به عنوان مغز سازمان مطرح است، تأکید کرد: نظام مدیریت دانش کارکنان را به اطلاعات، دانش و تجربیات مورد نیاز مجهز می‏‏کند تا بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند و تصمیمات صحیح‏تر و سریع‏تری را اتخاذ کنند بنابراین نظامی که می تواند فرآیند برگزاری انتخابات پیش رو را پشتیبانی کند، نظام جامع مدیریت دانش سازمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش و تجربه متولیان برگزاری انتخابات مورد استفاده قرار گیرد

دانش و تجربه متولیان برگزاری انتخابات مورد استفاده قرار گیرد