مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:002024-01-16اقتصادي

کشتار ساعتی 6000 قطعه مرغ در کشتارگاه صنعتی گچساران


مدیریت کشتارگاه صنعتی مرغ نسیم گچساران افزود: کشتارگاه صنعتی این شهرستان با ظرفیت 6 هزار قطعه در ساعت مرغ کشتار و روانه بازار مصرف می کند.

- سجاد شهیدیان در بازدید خبرنگاران از این کشتارگاه با بیان اینکه این کشتارگاه در دو نوبت صبح و شب فعالیت دارد، افزود: مرغ مورد نیاز کشتارگاه صنعتی این شهرستان از کهگیلویه و بویراحمد و استان های فارس و بوشهر تامین می شود.

وی اظهار کرد: این کشتار گاه صنعتی هم اکنون مرغ مورد نیاز بازار کهگیلویه و بویراحمد و استان های فارس و بوشهر و خوزستان را تامین می کند.

مدیریت کشتارگاه صنعتی مرغ نسیم گچساران خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 80 نفر به صورت مستقیم و 250 نفر به صورت غیر مستقیم در این واحد صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

شهیدیان تصریح کرد: مهمترین مشکل کنونی این کشتارگاه کسری و کمبود مرغ زنده در استان کهگیلویه و بویراحمد است چون مرغداری های استان پاسخگوی تامین مرغ این واحد صنعتی نیستند.

وی ادامه داد: در صورت تخصیص اعتبارات در قالب تسهیلات بانکی در این واحد صنعتی طرح سردخانه یکهزار تنی احداث و تجهیز بخش های بسته بندی و قطعه بندی انجام خواهد شد.

مدیریت کشتارگاه صنعتی مرغ نسیم گچساران عنوان کرد: این کشتارگاه مجهزترین کشتار گاه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ خط تولید و کشتار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتار ساعتی 6000 قطعه مرغ در کشتارگاه صنعتی گچساران

کشتار ساعتی 6000 قطعه مرغ در کشتارگاه صنعتی گچساران