مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:302024-01-02اقتصادي

بررسی نقش دانشگاه ها در توسعه صنعت نساجی در یک همایش علمی


انجمن علمی دانشکده مهندسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در یک همایش علمی مسأله نقش دانشگاه ها در توسعه صنعت نساجی را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دوازدهمین رویداد AUTTALK  به همت اداره انجمن های علمی و با همکاری انجمن علمی دانشکده مهندسی  در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه برگزار شد.

رضا حمیدی دانش آموخته دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این نشست با تاکید بر ضرورت ایجاد بانک صنعت نساجی ایران گفت: کل نیازمندی های کشور در زمینه تولیدات نساجی، رشته های این حوزه، میزان محصولات وارداتی قاچاق و غیر قاچاق از مرزهای رسمی و غیر رسمی، تعیین میزان واقعی کمبودها و مازاد تولید از مواردی است که اطلاعات آنها باید در این بانک بارگذاری شود.

وی با بیان اینکه در برخی زمینه ها کمبودهایی داریم و در برخی موارد تولیدات صنعت نساجی کمتر از نیازها است، اظهار کرد: در برخی زمینه ها مازاد داریم که نمونه آن فرش ماشینی است.

  حمیدی با اشاره به نقش دانشگاه ها در توسعه این صنعت یادآور شد: دانشگاه ها باید به گونه ای زمینه سازی کنند که انگیزه در سرمایه گذاران ایجاد شود تا آنها به سمت توسعه صنعت نساجی بیشتر تمایل یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نقش دانشگاه ها در توسعه صنعت نساجی در یک همایش علمی

بررسی نقش دانشگاه ها در توسعه صنعت نساجی در یک همایش علمی