مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:052024-01-17اقتصادي

رسیدگی به مشکلات 11واحد تولیدی و صنعتی استان فارس


چهاردهمین  جلسه کمیته  تسهیل و رفع  موانع تولید شرکت شهرک های صنعتی فارس در سال 1402 امروز 27 دی برگزار و به مشکلات 11فعال صنعتی وتولیدی رسیدگی شد.

- ایسنا/فارس چهاردهمین  جلسه کمیته  تسهیل و رفع  موانع تولید شرکت شهرک های صنعتی فارس در سال 1402 امروز 27 دی برگزار و به مشکلات 11فعال صنعتی وتولیدی رسیدگی شد.

در این جلسه که به ریاست مدیر عامل و با حضور معاونان و مدیران شرکت شهرک های صنعتی فارس برگزارشد، مشکلات صنعتگران در حوزه های مختلف ساخت وساز، دریافت پایان کار، تجمیع و تفکیک، اقساط معوقه، صدور جواز ساخت، درخواست تجمیع، ترهین اسناد و تغییر کاربری، بررسی و رسیدگی شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در این جلسه بر اهتمام ویژه به منظور رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای دستیابی به رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار خبرداد و گفت: از تمام ظرفیت های قانونی برای کمک به صنعتگران استفاده می کنیم.

سیدمسعود عظیمی با بیان اینکه بخشی از مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان در ارتباط با سایر دستگاه های اجرایی است، بر ضرورت هم گرایی بین مدیران دولتی و بخش خصوصی تاکید کرد وگفت: با تعامل و هماهنگی با دستگاه ها به دنبال رفع مشکلات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات 11واحد تولیدی و صنعتی استان فارس

رسیدگی به مشکلات 11واحد تولیدی و صنعتی استان فارس