مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 20:302024-01-16سياسي

مصرف 29 هزار فرآورده خونی در زنجان


مدیرکل انتقال خون استان زنجان با بیان اینکه آمار اهداکنندگان خانم در سازمان انتقال خون کم است، گفت: در حال حاضر 29 هزار واحد فرآورده خونی در سطح استان توزیع شده و 5 هزار و 567 واحد خون در قالب شبکه ملی خونرسانی به استان های دیگر کمک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سیانک ایدی، مدیرکل انتقال خون استان زنجان عصر امروز در حاشیه اهدای خون داوطلبان عضو هلال احمر اظهار کرد: هلال احمر همواره در کنار سازمان انتقال خون بوده و این مهم بسیار ارزشمند است و فصل مشترک فعالیت های انتقال خون و هلال احمر داوطلبانه بودن خدمات است.

  مدیر کل انتقال خون استان زنجان افزود: جمعیت هلال احمر و سازمان انتقال خون با توجه به ماهیت کار و ارتباط با جامعه هرگز نباید اجازه بدهند نام و شان داوطلبانه بودن خدمات آنها خدشه دار شود.

  وی با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک بین هلال احمر و سازمان انتقال خون یادآوری کرد: این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف مشترک، هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات طرفین و ساماندهی جوانان داوطلب برای اهدای خون و کمک به هم، اشاعه فرهنگ نجات است.

  اسدی ادامه داد: در حال حاضر 100 درصد اهدای خون از اهدا کنندگان داوطلب تامین می شود و بیش از 50 درصد نیز به طور مستمر خون اهدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 29 هزار فرآورده خونی در زنجان

مصرف 29 هزار فرآورده خونی در زنجان