مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 19:262024-01-13اقتصادي

پرداخت 100 درصدی هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج در ایلام


مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام از پرداخت 100 درصدی هزینه های خدمات درمانی بیماران خاص و صعب العلاج به مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شامگاه شنبه 23 دی ماه، هادی صبور مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام، در نشست تعاملی شورای راهبردی مدیرکل تأمین اجتماعی استان با شرکای اجتماعی گفت: در نیمه اول سال جاری علاوه بر پرداخت هزینه های درمانی بیماران خاص، در نیمه اول سال جاری مبلغ 166 میلیون تومان کمک هزینه به بیماران، خارج از شمول پرداخت گردیده و برای نیمه دوم سال جاری نیز 170 میلیون تومان اعتبار برای این موضوع پیش بینی شده است.

وی افزود: نسخ بستری تا پایان سال جاری الکترونیکی می شوند و از یکم اسفندماه سال جاری، نسخ بیماران بستری برای پرداخت سریع تر و ارائه خدمات با کیفیت به بیمه شدگان الکترونیکی خواهد شد.

  مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام ادامه داد: واحد OPG بخش رادیولوژی بیمارستان شهدای زاگرس با اعتبار 1 میلیارد و 400 میلیون تومان اخیراً راه اندازی شده است، و در آینده نزدیک دستگاهC_ARM در محل بیمارستان شهدای زاگرس برای رفاه حال بیماران و انجام جراحی های مغز و اعصاب و.

نصب و راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 100 درصدی هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج در ایلام

پرداخت 100 درصدی هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج در ایلام