مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 22:502024-01-13اقتصادي

بیش از 90 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از 90 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر شامگاه در حاشیه جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و شورای هماهنگی بانک های چهارمحال و بختیاری، گفت: بر اساس تبصره 18 بیش از 430 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی به بانک های عامل معرفی شده که تا امروز بانک کشاورزی استان با پرداخت بیش از 90 میلیارد تومان رتبه اول کشور را کسب کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون ادامه داد: 111 میلیارد تومان اعتبار سهم این استان است و با 270 فقره پرونده تسهیلات، 49 میلیارد تومان جذب انجام شده است که رتبه سوم کشوری را در خصوص پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون کسب کرده ایم.

وی با اشاره به سهم جهاد کشاورزی از اعتبارات سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری، افزود: از 660 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده برای این سازمان، 300 میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی و پست بانک پرداخت شده است.

برزگر اضافه کرد: 103 میلیارد تومان تسهیلات در خصوص سیل گذشته در نظر گرفته شد که سه هزار و 300 پرونده به بانک های عامل معرفی شد که امیدواریم از هفته آینده پرداخت ها شروع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است

بیش از 90 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری پرداخت شده است