مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:402023-12-28سياسي

صدور 4000 شناسنامه شهدای گلستان


فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه نباید نسبت به مسائل و آسیب های اجتماعی بی تفاوت باشیم، افزود: باید برای رفع چالش ها رغبت بیشتری داشته و پیش قدم باشیم.

- ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه نباید نسبت به مسائل و آسیب های اجتماعی بی تفاوت باشیم، افزود: باید برای رفع چالش ها رغبت بیشتری داشته و پیش قدم باشیم.

اسماعیل نادری ظهر پنج شنبه هفتم دی ماه 1402 در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان گرگان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ما در جامعه ای زندگی می کنیم که رو به پیشرفت بوده و باید برای فتح قله ها با جان و دل کار کنیم.

وی با بیان اینکه اگر همه ما خود را جدا از دیگران ندانیم، فرآیند گره گشایی پدیدار می شود، ادامه داد: ما در کنار هم گویا در یک کشتی در دل دریای پر مصائب زندگی قرار داریم و نباید نسبت به مسائل و آسیب های اجتماعی بی تفاوت باشیم و برای رفع چالش ها باید رغبت بیشتری داشته و پیش قدم باشیم.

فرماندار شهرستان گرگان با تاکید بر اهمیت ثبت احوال در جوامع مختلف، خاطرنشان کرد: ثبت احوال با ثبت وقایع حیاتی و دیگر رویدادها در ترسیم افق مدیریت شهرستانی و حتی رده های استانی و کشوری در حوزه های مختلف مساعدت بی نظیری به تمامی دستگاه ها می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 4000 شناسنامه شهدای گلستان

صدور 4000 شناسنامه شهدای گلستان